П`ятниця
19.04.2024
12:51
Ви увійшли як Гість
Група "Гості
   
Ласкаво просимо!
    на офіційний сайт Попаснянської багатопрофільної гімназії №25
Головна Реєстрація Вхід

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 128

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

 

 



 



Звіт про роботу з першокласниками

        Протягом лютого- березня 2016 року в Попаснянській багатопрофільній гімназії проводились підготовчі заняття з дітьми 5-6 річного віку  та лекторії для батьків майбутніх першокласників.  З дітьми працювали вчителі початкових класів Скиба І.М, Логінова Т.Д., вихователі ДНЗ№ 2 Вербенська І.В., Корнілова О.В, музичний керівник  Ніколаєва Н.В. відповідно до спільного плану  заходів гімназії № 25 та ДНЗ№ 2 підготовчих  до школи занять.

      Директор гімназії  Гупал А.В. ознайомив  батьків  з правилами прийому дітей  до 1 класу, умовами навчання та статутом гімназії.  Заступник директора з НВР Петренко Т.Ю. розповіла батькам про організацію навчально-ігрового середовища вдома, раціонального використання вільного часу та про необхідність створення умов для розвитку творчих здібностей дитини. Заступник директора з ВР Лихобабіна Ю.В. ознайомила батьків з методами родинного виховання та важливістю сімейних традицій у вихованні дітей. Методист ДНЗ№2 Столярова М. В. надала рекомендації батькам щодо  психологічної підготовки дітей до школи. Разом з психологом школи Лізанець О.В. батьки із задоволенням створювали портрети майбутніх першокласників, вчителів і в, цілому, гімназії майбутнього, а також складали портфель першокласника. Всі бажаючі отримали індивідуальну консультацію психолога.

     Загалом вже поступило 42  заяви про зарахування дітей до 1-го класу з 01 вересня 2016року.

    Нагадуємо, що Попаснянська багатопрофільна гімназія № 25 продовжує набір учнів до 1 класу на 2016-2017 навчальний рік.  

    Саме у нас, Ваші діти матимуть змогу отримати міцні знання та відвідувати різні гуртки та секції.  Кожен учень зможе розвиватися не лише інтелектуально, а й підтримувати своє фізичне та психологічне здоров’я, оскільки навчання в гімназії здійснюється на основі здоров’язбережувальних технологій, які пов’язані з використанням медичних, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності.
    Заяви приймаються  з 09.00 до 16.00. заступником директора з НВР Петренко Т.Ю. За довідками звертатись за телефоном 3-26-45.

 

 

 

 

 

 

 

Тести для дітей 5-6 річного віку (приблизні)

 

Буклет першокласника 2016

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 
 

 
 

 
 
 


 

 
 
 
 
 
 

Загальні  поради батькам першокласників
1.Вранці піднімайте дитину спокійно, з посмішкою та лагідним словом.
2.Не згадуйте вчорашні прорахунки, особливо мізерні, не вживайте    образливих слів.
3.Не підганяйте її, розрахувати час - це ваш обов'язок, якщо ж ви цю проблему не вирішили, - провини дитини у цьому немає.
4.Не посилайте дитину в школу без сніданку: в школі вона багато працює, витрачає сили. Коли щось не виходить, порадьтеся з учителем, психологом.
5.Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів без подібних застережень: "Дивись, поводь себе гарно!",   "Щоб не було поганих оцінок!" тощо. У дитини попереду важка праця.
6.Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй  розслабитись (згадайте, як вам тяжко після важкого робочого дня).  
7.Коли дитина збуджена і хоче з вами чимось поділитись, не відмовляйте їй у цьому, вислухайте, на це ви не витратите багато часу.
8.Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді вона все сама розкаже.
9.Зауваження вчителя вислуховуйте без присутності дитини. 
10.Вислухавши, не поспішайте сваритися. Говоріть з дитиною спокійно.
11.При спілкуванні з дитиною не вживайте виразу: "Якщо ти будеш добре вчитись, то ..." Часом умови ставляться важкі - й тоді ви опиняєтеся у незручному становищі.
12.Протягом дня знайдіть (намагайтесь знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13.У сім'ї повинна бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі суперечки щодо виховання дитини вирішуйте без неї. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров'я дитини, коли щось турбує її: головний біль, поганий стан. Найчастіше це об'єктивні показники стомлення, перевантаження.
15.Пам'ятайте, що діти люблять казки, особливо перед сном, або пісню,      лагідні слова. Не лінуйтесь подарувати це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути і відпочити. 
16.Не нагадуйте перед сном про неприємні речі, про роботу. Завтра новий трудовий день - і дитина повинна бути готова до нього. А допомогти в       цьому їй повинні батьки своїм доброзичливим ставленням. Чекати ж якогось дива  від дитини, радісних поривів душі, доброти треба терпляче, відшукуючи ці риси в дитині, постійно заохочувати її.
 
 


 
  Азбука для батьків
     А-азбуку виховання повинні знати всі батьки.
     Б-будьте при дітях витриманими у своїх вчинках.
     В-вас запитують-уважно вислухайте і дайте відповідь.
     Г-говоріть із дитиною у зрозумілій для неї формі.
     Д-дайте можливість дитині виявити самостійність.
     Є-єдність між вихователями , класними керівниками , усіма педагогами та членами                                                       
     сім'ї-запорука успішного виховання.
     Ж-життя дитини має бути заповнене посильною працею , грою.
     З-знайте:основи виховання закладаються з раннього віку.
     І-ігри для дитини-запорука здоров'я і нормального фізичного розвитку.
     К-корисно знати:любов до дитини має бути поміркованою.
     Л-лялька і м'яч-улюблені іграшки дітей.
     М-мама і мир - найдорожче для дітей.
     Н-ніколи не говоріть дітям неправду.
     О-одяг дітей має бути охайним.
     П-прагніть поводитись із дітьми завжди справедливо.
     Р-розмовляйте з дітьми часто , співайте разом.
     С-слідкуйте за своєю поведінкою , бо діти наслідують нас.
     Т-трудитись навчайте дітей з раннього віку.
     У- успіх у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім'ї.
     Ф-фізкультура для дитини має стати улюбленим уроком.
     Х-хай дитина завжди відчуває інтерес до себе.
     Ц-цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів.
     Ч-частіше бувайте з дитиною на лоні природи , вона- перший вчитель вашої дитини.
     Ш-шум- ворог здоров'я дитини.
     Щ-щастя і радість у ваших руках.
     Я-якщо хочете ,щоб ваша дитина була ввічливою ,справедливою ,доброю ,чесною ,ставилась до всіх із    любов'ю,
 то намагайтеся дотримуватись усіх цих порад самі.


                 
 
 Дитячі заповіді для мам,тат,бабусь та дідусів   
  Дорогі  батьки, памятайте ,що ви самі запросили мене у свою родину.Колись я залишу батьківську оселю ,але до того часу навчіть мене ,будь-ласка ,мистецтва бути людиною.
  У моїх очах світ має інакший вигляд, ніж у ваших. Прошу вас, поясніть мені, що, коли й чому кожен із нас повинен робити.
  Мої ручки ще маленькі - не очікуйте від мене досконалості,коли я стелю ліжко, малюю, пишу або кидаю м'яча.
  Мої почуття ще недозрілі - прошу, будьте чутливими до моїх потреб.Не нарікайте на мене цілий день.
 Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск.Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.
 Дайте мені трохи самостійності, дозвольте помилятися, щоб я на помилках вчився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.
 Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати завдання згідно з вашими очікуваннями.
 Я вчуся у вас всього: слів, інтонацій голосу, манери рухатися.Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене.Так справедливо влаштувала природа зв'язок між поколіннями.Тому навчіть мене, будь-ласка, кращого.Памятайте, що ми разом невипадково: ми маємо допомагати один одному в цьому безмежному світі. 
 


 
7 правил: що покласти у портфель?
Нова канцелярія вже давно куплена і чекає своєї години. Збираючи дитину перший раз в перший клас, хочеться покласти в портфель всі канцелярські багатства. Не поспішайте. Необхідний вміст портфеля вчитель зазвичай озвучує на перших батьківських зборах. А ваше завдання - навчити дитину правильно збирати портфель. 
Правило 1: дитина повинна самостійно збирати - розбирати портфель. Щоб добре орієнтуватися у власному портфелі, дитина повинна збирати - розбирати його самостійно. Інакше, замість того щоб слухати вчителя, він велику частину уроку шукатиме в портфелі необхідні речі. Навіть якщо в портфелі всього одне відділення (хоча в більшості сучасних ранців їх як мінімум три), дитині буде потрібно не меншого 10-15 хвилин, щоб знайти потрібну річ в незнайомих надрах портфеля. 
Правило 2: портфель треба збирати щодня. Щодня в портфелі скупчується безліч непотрібних папірців, крихт і всіляких «цінних», але абсолютно непотрібних в школі речей. Стежите, щоб дитина щодня виймала з портфеля весь вміст, викидав сміття і складав назад в портфель тільки необхідні речі. 
Правило 3: нічого зайвого. Завдання батьків - стежити, щоб дитина не носила з собою зайвої тяжкості. По санітарних нормах, що діють, більше трьох кілограмів піднімати перво- классникам не рекомендується. Окрім покладених за програмою 2-3 підручників і 2-3 зошитів, в ранці першоклашки обов’язково лежатимуть пенал з ручками і олівцями, щоденник, рахункові палички, підставка для книг і сніданок. В результаті набирається якраз близько трьох кілограмів. Перший час батькам доведеться контролювати, що дитина кладе в портфель, а потім він буде це робити самостійно. 
Правило 4: гігієнічне приладдя. Навіть у платних школах туалетний папір часто відсутній, не кажучи вже про муніципальні заклади. Тому в портфелі завжди повинні лежати невеликий рулон туалетного паперу і упаковка вологих серветок. Якщо дитина соромиться діставати в школі туалетний папір, покладете її в непрозорий пакет. 
Правило 5: окремі контейнери для їжі. Практично у всіх школах дітям недостатньо стандартних шкільних сніданків і батьків просять давати дитині з собою додатковий сніданок - декілька бутербродів, сік і печиво. Незалежно від того, яку їжу ви даватимете дитині, для неї потрібні спеціальні контейнери з кришкою, що щільно закривається. Часто батьки упаковують їжу у фольгу або в поліетиленові пакети. Але упакована таким чином їжа може розкришитися. До того ж, якщо носити її без контейнера, весь вміст портфеля пропахет їжею. Поясните дитині, що, перекусивши, він повинен всі обгортки і порожні пакети покласти назад в контейнер і щільно закрити його. 
Правило 6: іграшки залишаються удома. Іграшкам в портфелі робити нічого. Якщо дитина дуже наполягає, домовитеся, що він діставатиме іграшки з портфеля тільки на зміні, а перед початком уроку знову прибере їх в портфель. Можна, наприклад, укласти угоду, що при першій скарзі вчителя з приводу ігор на уроках - іграшки залишаються удома. 
Правило 7: мінімум дорогих речей. Питання, давати чи ні дитині в школу мобільний телефон, до цих пір залишається спірним. Мобільний телефон (і інші дорогі речі) не є предметами першої необхідності. У більшості шкіл у вестибюлях встановлені безкоштовні телефони-автомати. В крайньому випадку дитина може подзвонити з канцелярії або з пункту охорони. Якщо ви все-таки вважаєте, що телефон йому необхідний, поясните йому, що на час уроків необхідно відключати звук і прибирати телефон в портфель. Крім того, необхідно пам’ятати, що телефон може загубитися або бути вкраденим. Це відноситься і до наручного годинника, який діти часто знімають на фізкультурі і забувають надіти.
 
 


 

 

 

 



 
Договір про співпрацю
 
План спільних дій
 
Спільне засідання 
вчителів ЗОШ №25 та вихователів ДНЗ №6 з проблеми: 
«Наступність у роботі ДНЗ №6 та ЗОШ №25»
                                                                            
Дата проведення: листопад 2011р.
                                         
                                        Порядок денний.
1.Опрацювання листа Мінмолодьспорту України «Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного  і молодшого шкільного віку». Інформація зав. ДНЗ Р.О. Павлинеко
2.Наступність у роботі дошкільної та початкової ланок освіти.  Доповідь в./методиста ДНЗ Л.В.Болобкової
3.Адаптація випускників ДНЗ до початкового шкільного навчання.  Доповідь в./методиста Л.В.Болобкової
4.Ознайомлення вчителів з програмою розвитку дітей у ДНЗ.   Вихователь М.В. Столярова
4.Ознайомлення з програмою  початкової ланки   шкільної освіти.  Вчитель І.М. Скиба
5. Визначення роботи по підготовці дітей п'ятирічного віку  до школи, які не відвідують ДНЗ. Відповідальні Р.О. Павлиненко, Т.Ю. Петренко
 
                     Рішення спільного засідання
    «Наступність у роботі ДНЗ №6 та ЗОШ №25»
 
1.Скласти списки дітей п'ятирічного віку  по мікрорайону ВРЗ та провести патронаж з метою виявлення місця проходження  підготовки до школи.  Відповідальні: вихователі ДНЗ.    Строк – листопад
 
2.Опрацювати Базовий стандарт початкової ланки освіти. Відповідальна – в./методист Л.В. Болобкова.        Строк – грудень 2011р.
 
3.Провести знайомство вчителів початкової ланки з дітьми старших груп дошкільного закладу на базі ДНЗ. Відповідальні – вчителі, вихователі, завуч Т.Ю. Петренко.  Строк – січень 2012 р.
 
4. Скласти план сумісної роботи по підготовці дітей дошкільного віку до шкільного навчання, які не відвідують ДНЗ.   Відповідальні – Т.Ю. Петренко, Л.В. Болобкова.   Строк – до 20 січня 2012 р.
 
5. Познайомити дітей зі школою та її територією.     Відповідальні –вихователі, в/методист Л.В. Болобкова, Т.Ю. Петренко
 
       «Наступність у роботі дошкільної та початкової ланок освіти»
 
                                                         Доповідь підготувала Л.В. Болобкова
 
 
Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. Одним дітям це додає піднесеного настрою, відчуття виходу на новий життєвий щабель, іншим вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку, часто породжує стресові стани. Тому дуже важливо, щоб у дошкільному закладі, в сім'ї допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чим займалася, що опановувала вона раніше. Не менш важливо, щоб із перших днів перебування в школі вона на конкретних реаліях переконувалася в цьому. Все це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти. 
Наступність, спадкоємність, перспективність у системі безперервної освіти. 
Необхідність наступності в роботі пов'язаних між собою ланок навчання обґрунтована в працях Я.-А. Коменського, Й.-Г. Песталоцці, К. Ушинського, С. Русової. На початку XX ст. Н. Лубенець стверджувала, що « .починати виховання дітей зі школи - означає зводити будівлю на піску і без фундаменту». Своєрідним уточненням цього положення є міркування Є. Тихеєвої, яка вважала, що «старший ступінь дитячого садка на одну третину вже школа, а молодший ступінь школи на одну третину дитячий садок». 
 
Саме в ці реалії закорінений принцип наступності, який, будучи одним із найголовніших психолого-дидактич-них принципів, передбачає тісні взаємозв'язки дошкільної ланки освіти і початкової школи. Ці взаємозв'язки стосуються психофізичного розвитку дитини, формування її як особистості і вимагають узгодженості, послідовності змісту, форм і методів навчання і виховання. Саме у взаємозалежності і взаємній орієнтації двох послідовних освітніх ланок полягає неперервність, наступність навчання і розвитку. 
Наступність забезпечує поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з попереднім. З одного боку, вона передбачає спрямованість навчально-виховної роботи в дитячому садку на вимоги, які будуть пред'явлені дітям в школі, а з іншого — на опору вчителя на досягнутий старшими дошкільниками рівень розвитку; на здобуті в дошкільному закладі, сім'ї, знання, навички і досвід дітей; на активне використання їх у навчально-виховному процесі. 
Наступність утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дитячого садка і школи єдиної, динамічної та перспективної системи виховання і навчання, що сприяє зближенню умов виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Завдяки цьому перехід до нових умов шкільного навчання здійснюється з найменшими для дітей психологічними труднощами. При цьому забезпечується природне і комфортне їх входження в нові умови, що сприяє підвищенню ефективності виховання і навчання учнів з перших днів перебування в школі. 
Головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дитячого садка і школи на всебічний розвиток особистості дитини. З огляду на це необхідний зв'язок програм, методів і форм навчання в дитячому садку і початковій школі. Однак структура навчально-виховного процесу має свою специфіку в дитячому садку і школі. Тому спроби штучно перенести урок у дошкільний заклад або ігрові методи проведення занять у школу є непродуктивними. Водночас елементи навчальної діяльності, що формуються в процесі навчання на заняттях у дошкільних закладах, забезпечують успішність навчання в школі. А шкільне навчання має забезпечити взаємозв'язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок. 
 
З проблемою наступності навчання і виховання пов'язана проблема їх перспективності. Якщо наступність означає врахування рівня розвитку дітей, з яким вони прийшли до школи, опору на нього, то перспективність навчання і виховання полягає у визначенні пріоритетних напрямів підготовки дітей до школи. Наступність є передумовою спадкоємності навчання і виховання — врахування школою рівня знань, умінь і навичок дітей, їх подальший розвиток; перехід від навчально-ігрової до навчальної діяльності. 
Наявність внутрішнього зв'язку в змісті навчально-виховної роботи, методах педагогічного керівництва, формах організації діяльності у дитячому садку і молодших класах школи забезпечує цілісність процесу розвитку, навчання і виховання дитини. 
 
 
«Адаптація вихованців дошкільного закладу до шкільного навчання»
 
                                                         Доповідь підготувала Л.В. Болобкова
  
  В останні роки явище дезадаптації у дітей стало предметом численних медичних, психофізіологічних і психологічних досліджень. За цих умов у нашому суспільстві дуже гостро постає проблема соціальної адаптації та збереження психологічного здоров’я особистості. Тому проблема соціальної адаптації дітей до школи є актуальна і потребує уваги зі сторони психологів, учителів, вихователів, дитячих лікарів, батьків.
      Вступ до школи – переломний період у житті дитини. Він пов’язаний з новим типом стосунків з однолітками, новими формами діяльності. У школяра має сформуватися усвідомлення нового статусу – школяра, учня. 
    Період входження дитини в нове життя називається періодом адаптації дитини до нових умов. Тому потрібен такий підхід до цієї справи, який допоможе педагогам, вихователям, батькам глибше зрозуміти сутність явища дезадаптації, розробити системи роботи психологів дитячих садків і школи, вихователям , вчителям і батькам з  проблем адаптації першокласників до школи, яка включала б профілактику, контроль за процесом адаптації, виявлення причини труднощів в адаптації, консультування вихователів, вчителів, батьків, корекційну роботу.
Необхідно створювати умови для переходу дитини з дитячого садка у школу, тому що  цей етап  є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. Одним дітям це додає піднесеного настрою, відчуття виходу на новий життєвий щабель, іншим вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку, часто породжує стресові стани. Тому дуже важливо, щоб у дошкільному закладі, в сім'ї допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланки єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чим займалася, що опановувала вона раніше. Не менш важливо, щоб із перших днів перебування в школі вона на конкретних реаліях переконувалася в цьому. Все це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти. 
Для успішності адаптації треба:
- визначення психологічної готовності до навчання в школі,  рівня адаптації до шкільного навчання;
- об’єднання зусилля школи, сім'ї, дитячих закладів у виявленні  психолого – педагогічних умов соціальної адаптації майбутніх першокласників;
- розкриття сутності взаємодії вчителя, вихователя, практичного психолога, дитячих лікарів у їх взаємодії з батьками;
- розкриття системи методів спільної роботи вихователів, вчителів, психолога, батьків з попередження та корекції.
  - забезпечення формування стійкої мотивації кожної дитини до вступу в шкільне життя.
Завдання ДНЗ:
- створити списки дітей – майбутніх першокласників;
- виявити результати діагностики готовності дітей до школи;
- познайомити дітей зі школою та її територією;
- провести корекційно – розвивальні заняття з дітьми;
- провести групові та індивідуальні консультації з батьками майбутніх першокласників з метою повідомлення корисної інформації з організації життя дитини перед початком шкільних занять;
- створити  умови для плідної праці  з батьками у вирішення проблеми адаптації майбутніх першокласників;
- виявити причини дезадаптації: це неготовність до школи чи щось інше. 
- підвищення ефективності супроводу навчально-виховного процесу, своєчасне виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекція міжособистісних відносин усіх учасників педагогічного процесу, 
- провести індивідуальну роботу з дитиною з метою максимального виявлення її творчих здібностей та умов її розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо. 
 Завдання ЗОШ:
- вивчення контингенту майбутніх першокласників ( робота з мешканцями мікрорайону,вивчення особливостей вихованців ДНЗ);
   - проведення діагностичних досліджень для визначення напрямку роботи з дітьми;
- підбірка методичних рекомендацій для вчителів, психолога, соціального педагога для визначення напрямку роботи з дітьми у подо
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites