Неділя
22.12.2024
17:07
Ви увійшли як Гість
Група "Гості
   
Ласкаво просимо!
    на офіційний сайт Попаснянської багатопрофільної гімназії №25
Головна Реєстрація Вхід

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 128

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Розклад занять 2019/2020


Наказ "Про порядок вступу дітей до гімназії (1/5 клас)"   2017- 2018 н.р.

Конкурсні завдання для проведення співбесіди з математики за курс початкової школи з учнями, які вступають до 1(5) класу Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 у 2018 році

Конкурсні завдання для проведення співбесіди з української мови за курс початкової школи з учнями, які вступають до 1(5) класу Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 у 2018 році.

 


 

 



 

Буклет-презентація гімназії
 
 
 
 
 
 
 
 



Вивчення предметів навчального плану:

Лист Міністерства №1,9-343 від 07.07.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі" (весь текст повністю, всі предмети)

 

Про стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-374 від 25.07.2014.

З методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства  № 1/9-376 від 25.07.2014.

Лист Міністерства №1/9-385 від 30.07.2014 "Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації"

Лист Міністерства №1/9-388 від 01.08.2014 "Про проведення Першого уроку у 2014/2015 н. р."

Лист Міністерства №1/9-282 від 03.06.2014 "Про формування класів з навчанням українською мовою, мовами національних меншин та вивчення цих мов"

 

Лист Міністерства від 18.04.2014 №1/9-209 "Про використання зошитів з друкованою основою"

 

“Про методичні рекомендації щодо особливостей навчання дітей-біженців” лист ІІТЗО від 25.04.2014 № 14.1/10-1183

 

Лист Міністерства № 1/9-72 від 28.01.2014 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань"

 

Лист Міністерства № 1/9-592 від 30.08.2013. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин для використання в загальноосвітніх навчальних закладах, де навчаються рідною мовою або вивчають її

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1/9-539 "Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами"

 

Методичні рекомендації «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період»

 

Лист Міністерства від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

 

Окрім того, з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014.



 


 

 


 


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 листопада 2011 р. № 1392 
Київ
 


 
 


 

 



Методичні рекомендації до вчителів ЗОШ щодо проведення занять з майбутніми першокласниками.

 

Реалізація принципу безперервності освіти має починатися з забезпечення наступності між першими її сходинками – дошкільною і початковою ланками. Забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи , спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Саме тому сучасні тенденції розвитку дошкільної і початкової ланок освіти мають багато спільного, зокрема передбачають на особливості дитини, створення сприятливих умов для формування у неї\ належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб характеру, пізнавальних та психічних процесів тощо.

У Базовому компоненті дошкільної освіти та Державному стандарті початкової загальної освіти визнається пріоритетність компетентнісного підходу до розв’язання основних завдань дошкільної та початкової ланок освіти. Ці документи покликані забезпечити поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний, соціальний, естетичний розвиток набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.

До уваги вчителям ЗОШ:

У початковий період навчання дітей важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до шкільного навчання забезпечуватиме її подальший розвиток, успішне навчання і виховання;

головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу та початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини. З огляду на це,  

при проведенні підготовчих уроків, необхідний зв’язок програм, методів і форм навчання в ДНЗ та початковій школі;

з боку дошкільного навчального закладу наступність повинна виявлятися не  тільки у підготовці дитини до школи, а й у забезпеченні її загального психічного розвитку, а з боку школи – передбачати продовження загального психічного розвитку дитини на основі максимального використання того позитивного, що дитина набула в дошкільному віці;

шкільне навчання має забезпечити взаємозв’язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок;

дитина шести років здатна засвоювати навчальний матеріал, але при цьому у неї зберігається гостра потреба у грі. Тому і навчання шестирічних першокласників має відбуватися в ігровій формі;

під час проведення підготовчих уроків з майбутніми першокласниками слід враховувати рівень розвитку дитини й уникати недиференційованого підходу до дітей;

уникати перенавантаження майбутнього першокласника знаннями, і взагалі переваги пізнавальної діяльності над ігровою, фізичною та трудовою;

сприяти розвитку у дитини соціально значущих мотивів поведінки і діяльності;

сприяти розвитку тісної співпраці з вихователями групи дітей – майбутніх першокласників.

 



Буклет про школу 

 (Скачати  http://dfiles.ru/files/07cqm4mu4 )
 

 



У 2008 році згідно з поданою заявкою школи та  відповідно до наказу Управління  Освіти і Науки  Луганської обласної державної адміністрації №1078 школі було надано статус експериментального навчального закладу регіонального рівня.   

У школі   розпочалася експериментально дослідницька роботу за темою:

Особистісне зростання учасників навчально-виховного процесу  

Мета експерименту:

обгрунтування моделі навчально-виховного процесу, орієнтованого на особистісний розвиток учнів у поєднанні з   середньою освітою на основі державних стандартів;

забезпечення умови для переходу роботи школи з екстенсивної моделі предметно зорієнтованої на інтенсивну модель формування життєвої компетентності і розвиток  конкурентно спроможної особистості  

в рамках загальноосвітньої школи створення умови та впровадження в практику роботи навчального закладу інноваційну виховну систему на основі психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості; розвиток творчих можливостей всіх учасників навчально-виховного процесу та їх  особистісного зростання.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Скачати презентацію 
"Підсумки роботи за 2008-2013 н.р."  http://dfiles.ru/files/ltqpkdich
 
Науково -практичний семінар з підведення підсумків дослідницької експериментальної роботи показав високі досягнення всього колективу. У виступах директора районного методичного центру Л.Ф. Підпалой, директора школи А.В. Гупала, заступників директора з навчально - виховної роботи Н.В. Нікітіної, Т.Ю. Петренко, Ю.В.Ліхобабіной була відображена величезна, систематична робота, виконана адміністрацією, педагогічним і учнівським колективами під керівництвом РМЦ і ЛОІППО. Учасники семінару відзначили високий рівень проведених відкритих заходів та уроків:
- Урок математики в 1 -В кл. «Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками» (вчитель початкових класів , «старший учитель» Ковальова Г.В. ) ;
- Виховний захід в 4 -В кл. «Подорож в країну здоров'я» ( вчитель початкових класів, «старший учитель» Коваленко Т.О.) ;
 
- Урок української літератури в 5 -В кл. «Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в Країні Недоладії» (вчитель української мови та літератури  «учитель -методист » Заїченко С.Н. ) ;
- Урок алгебри в 7 -В кл. «Дії з многочленами » (вчитель математики , «старший учитель» Бондаренко Т.А. ;
- Виховний проект в 8 -Б кл. «Твій час в твоїх руках » (вчитель російської мови та літератури , «учитель -методист» 
Третєвич К.П ;
- Проект учнів 10 кл. «Школа - територія успіху» (вчитель математики, «старший учитель» Дубинська Н.О.
За час експерименту значно підвищився рівень шкільной та навчальної мотивації, в школі створено позитивний мікроклімат, учні стабільно займають призові місця на районних та обласних етапах предметних олімпіад і творчих конкурсах, педагоги беруть активну участь у науково-методичній житті району, громадськість і батьки високо оцінюють організацію навчально -виховного процесу, адміністрація мудро управляє навчальним закладом і має певне бачення перспектив розвитку школи.
У роботі семінару взяли участь проректор Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доктор педагогічних наук, доцент О. М. Рудіна, завідувачі та методисти міськими районними кабінетами міст Перевальська - Огієнко Є.Р. , Кіровська - Лужеренко І.А. , Первомайська - Попова Т.А. , керівник філії Малої академії наук м. Стаханова - Новикова С.А., головні спеціалісти відділу освіти , молоді та спорту Шулик В.В., Сухомлин О.А., методисти районного методичного центру, директори шкіл району. Підвів підсумки науково - практичного семінару заступник голови Попаснянської райдержадміністрації А.І. Симоненко.


Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites