Наказ "Про порядок вступу дітей до гімназії (1/5 клас)" 2017- 2018 н.р.
Вивчення предметів навчального плану:
Лист Міністерства №1,9-343 від 07.07.2014 "Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі" (весь текст повністю, всі предмети)
-
-
(для 4 класів) Лист від 09.06.2011 р. № 1/9-454 «Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 році.Початкова школа"
-
-
-
(для 6 класу) Педагогічні особливості навчання учнів у шостих класах
-
-
Фізика, астрономія
-
Хімія
-
Економіка
-
Природознавство
-
Про стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-374 від 25.07.2014.
З методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-376 від 25.07.2014.
Лист Міністерства №1/9-388 від 01.08.2014 "Про проведення Першого уроку у 2014/2015 н. р."
-
Зразки заповнення сторінок журналу з української мови, української літератури, світової літератури (лист МОНУ від 21.08. 2010 р. № 580)
Лист Міністерства №1/9-282 від 03.06.2014 "Про формування класів з навчанням українською мовою, мовами національних меншин та вивчення цих мов"
Лист Міністерства від 18.04.2014 №1/9-209 "Про використання зошитів з друкованою основою"
“Про методичні рекомендації щодо особливостей навчання дітей-біженців” лист ІІТЗО від 25.04.2014 № 14.1/10-1183
Лист Міністерства № 1/9-72 від 28.01.2014 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань"
Окрім того, з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі можна ознайомитися у листі Міністерства № 1/9-343 від 01.07.2014.
Методичні рекомендації до вчителів ЗОШ щодо проведення занять з майбутніми першокласниками.
Реалізація принципу безперервності освіти має починатися з забезпечення наступності між першими її сходинками – дошкільною і початковою ланками. Забезпечення наступності та взаємодії між дошкільною та початковою освітою утворює простір для реалізації в педагогічному процесі дошкільного навчального закладу і початкової школи єдиної, динамічної та перспективної системи , спрямованої на розвиток, виховання і навчання старших дошкільників і молодших школярів. Саме тому сучасні тенденції розвитку дошкільної і початкової ланок освіти мають багато спільного, зокрема передбачають на особливості дитини, створення сприятливих умов для формування у неї\ належної спрямованості, самосвідомості, позитивної самооцінки, самоповаги та шанобливого ставлення до тих, хто її оточує, конструктивних мотивів поведінки, нахилів, потреб характеру, пізнавальних та психічних процесів тощо.
У Базовому компоненті дошкільної освіти та Державному стандарті початкової загальної освіти визнається пріоритетність компетентнісного підходу до розв’язання основних завдань дошкільної та початкової ланок освіти. Ці документи покликані забезпечити поетапне становлення дитячої особистості, її фізичний, пізнавальний, соціальний, естетичний розвиток набуття нею певного практичного досвіду, необхідного для використання у майбутньому житті.
До уваги вчителям ЗОШ:
• У початковий період навчання дітей важливе значення має успішність адаптаційного періоду. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до шкільного навчання забезпечуватиме її подальший розвиток, успішне навчання і виховання;
• головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість педагогічного процесу дошкільного навчального закладу та початкової школи на всебічний розвиток особистості дитини. З огляду на це,
при проведенні підготовчих уроків, необхідний зв’язок програм, методів і форм навчання в ДНЗ та початковій школі;
• з боку дошкільного навчального закладу наступність повинна виявлятися не тільки у підготовці дитини до школи, а й у забезпеченні її загального психічного розвитку, а з боку школи – передбачати продовження загального психічного розвитку дитини на основі максимального використання того позитивного, що дитина набула в дошкільному віці;
• шкільне навчання має забезпечити взаємозв’язок, розширення, поглиблення й удосконалення отриманих у дитячому садку знань, умінь і навичок;
• дитина шести років здатна засвоювати навчальний матеріал, але при цьому у неї зберігається гостра потреба у грі. Тому і навчання шестирічних першокласників має відбуватися в ігровій формі;
• під час проведення підготовчих уроків з майбутніми першокласниками слід враховувати рівень розвитку дитини й уникати недиференційованого підходу до дітей;
• уникати перенавантаження майбутнього першокласника знаннями, і взагалі переваги пізнавальної діяльності над ігровою, фізичною та трудовою;
• сприяти розвитку у дитини соціально значущих мотивів поведінки і діяльності;
• сприяти розвитку тісної співпраці з вихователями групи дітей – майбутніх першокласників.
Буклет про школу
У 2008 році згідно з поданою заявкою школи та відповідно до наказу Управління Освіти і Науки Луганської обласної державної адміністрації №1078 школі було надано статус експериментального навчального закладу регіонального рівня.
У школі розпочалася експериментально дослідницька роботу за темою:
Особистісне зростання учасників навчально-виховного процесу
Мета експерименту:
• обгрунтування моделі навчально-виховного процесу, орієнтованого на особистісний розвиток учнів у поєднанні з середньою освітою на основі державних стандартів;
• забезпечення умови для переходу роботи школи з екстенсивної моделі предметно зорієнтованої на інтенсивну модель формування життєвої компетентності і розвиток конкурентно спроможної особистості
• в рамках загальноосвітньої школи створення умови та впровадження в практику роботи навчального закладу інноваційну виховну систему на основі психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості; розвиток творчих можливостей всіх учасників навчально-виховного процесу та їх особистісного зростання.