Выступление 15 февраля 2014 года ко дню вывода Советских войск из Афганистана. Попаснянский лицей и учащийся 11-Б ООШ № 25 Сандулов Владислав.
Система виховної роботи школи спрямована на впровадження комплексно – цільового проекту
«Джерело успіху»
МЕТА ПРОЕКТУ: Реалізація виховної системи школи, в основі якої лежить розвиток життєвої компетентності особистості .Формування особистості молодого громадянина України в системі партнерства вчителів та учнів . громади та школи ; набуття соціального досвіду , успадкування духовних надбань українського народу. Виявлення обдарованої і талановитої молоді .
Напрямки реалізації проекту:
2. «Патріот Луганщини»
3. «Сходинки до майстерності»
4. «Здорові діти - здорова нація»
У школі проведено ряд заходів
«Учень року»
·
«Вчитель року»
·
«Урок року»
·
Панорама творчих
уроків
·
«Олімпіонік»
·
Урок-проект
·
Предметні тижні
|
"Поспішайте
робити добро ”
·
Волонтери
·
Музей «З історії
школи»
·
Громадсько-патріотичне
та правове виховання
·
Краєзнавство
·
Народознавство
(традиції, побут, родовід)
·
Самоврядування
|
Фестиваль «Стань
зіркою»
·
«Класний керівник
року»
·
Виставка творчих
робіт «Світ захоплень»
·
Гурткова робота
·
Поетична
творчість " І прокидається поезія в мені ”
·
Конкурси творчих
та художніх робіт
|
Санпости
·
«Зарниця»
·
Спартакіади
·
«Нащадки
козацької Слави»
·
«До чистих
джерел»
·
акція "День юного
натураліста ”
·
За здоровий
спосіб життя
·
Фестивалі ДЮП та
ЮІР
|
Завдання :
- виховання в учнів суспільної активності та відповідальності
- Формування особистості учня як громадянина – патріота
- Розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів
- Виховання морально - етичних цінностей ,навичок здорового способу життя .
Виховні технології – взаємодія вчителя і учня ; комплекс заходів , що спрямовані на досягнення виховної мети та вдосконалення педагогічної діяльності :
- Творчі програми та система заходів
- Діагностика та методика вивчення її результатів
- Учнівське самоврядування
- Робота гуртків , секцій
- Тематичні та предметні тижні
- Шкільний музей
- Проектна діяльність
- Конкурси та змагання шкільного . районного , обласного рівнів
У районній рейтинговій програмі школа посіла І місце
Працюючи над реалізацією проблеми виховної роботи школи " Особистісне зростання учасників навчально-виховного процесу ” визначено базові принципи виховання :
- органічне поєднання процесів навчання, виховання і розвитку школярів;
- визнання дитини як найвищої соціальної цінності;
- застосування системного особистісно-зорієнтованого, гуманістичного, демократичного підходів до виховання;
- піклування про фізичне та психічне здоров’я учнів;
- попереднє професійне самовизначення учнів;
- єдність інтелектуального і духовного розвитку підлітків;
- використання передових виховних технологій .
Національний аспект виховання
- Національне виховання покликане зберегти систему поглядів, переконань ,звичаїв ,традицій культурно-історичної спадщини нації. Головним складовим виховання є громадянське та патріотичне виховання. Головні завдання :
- формування національних цінностей, світоглядних позицій, ідеалів українського народу засобами фольклору, етнографічних свят і вечорів;
- виховання поваги до українських традицій, звичаїв культури, державної мови;
- допомога ветеранам Великої Вітчизняної війни , педагогічної праці , воїнам – інтернаціоналістам;
- розвиток волонтерського руху , реалізація проекту " Дорогою добра ”.
Інтелектуальний аспект виховання
- Метою інтелектуального виховання є розумовий розвиток і формування провідних типів мислення учнів. Для підготовки учнів до роботи в сучасному науково-техногенному світі у школі вирішується комплекс завдань:
- Шкільний конкурс " Учень року ”;
- проведення предметних тижнів ;
- формування інтелектуальних умінь і навичок , проведення інтелектуальних ігор , Брейн – рингів , КВК ;
- проведення свята " Зоряний Олімп ” ;
- виховання інтелігентності ,толерантності .
Морально - етичний аспект виховання
- Морально-етичне виховання спрямоване на формування моральної зрілості особистості , потреб, мотивів і способів діяльності.
- Завданнями морально - етичного виховання в школі є:
- формування в учнів моральних цінностей, поглядів і переконань , цінностей особистого життя.
- виховання моральних почуттів;
- вироблення навичок і звичок моральної поведінки, які б стали потребою та реалізувалися в будь - якій ситуації та умовах :цінності шкільного товариства (готовність захищати слабших, турбуватися про молодших)
- сімейні цінності – моральні основи життя сім’ї, стосунки поколінь, вірності в коханні.
Правовий аспект виховання
- Метою правового виховання у школі є формування громадянина України на конкретній історичній і національно - державній основі.
- Пріоритетними завданнями становлення громадянина є:
- виховання в учнів поваги до Конституції, законів України, національної символіки;
- виховання глибокого усвідомлення взаємозв’язку між правами людини та її громадською відповідальністю;
- вивчення Конституції, прав і обов’язків громадянин України, законів і норм співжиття у суспільстві;
- розвиток системи шкільного самоврядування;
- систематична робота з учнями схильними до правопорушень;
- організація роботи Комісії з дисципліни та порядку ;
- проведення Тижнів правових знань, зустрічей з працівниками правоохоронних органів.
Фотогалерея виховних заходів.